Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.

Inchide
TERMEN DE LIVRARE
PRELUNGIT - DETALII AICI >>

Reclamatii

Clientul are dreptul sa refuze produsul comandat, conform legislatiei in vigoare - Legea privind Protectia Consumatorilor - in cazul in care produsul este livrat in una dintre urmatoarele situatii:

1.1.1 Produsul livrat nu corespunde cu produsul comandat;

1.1.2 Pretul produsului comandat si livrat, pe care Clientul trebuie sa-l achite, nu corespunde cu pretului produsului la momentul efectuarii comenzii. Costul livrarii reprezinta un cost adiacent si este determinat de catre compania de curierat.

1.1.3 In cazul in care articolul comandat nu corespunde cu articolul livrat, si acest lucru nu s-a putut constata la momentul livrarii, Clientul are dreptul sa ceara inlocuirea articolului sau a marimii, cu articolul ce a fost indicat in comanda initiala. In acesta situatie, este necesara solicitarea schimbarii produsului, in scris (e-mail: [email protected]), intr-un  termen care sa nu depaseasca 14 zile calendaristice.

1.1.4 Clientul are dreptul sa returneze articolele primite fara a invoca un motiv, solicitand acest lucru, in scris, la adresa de email: [email protected],  fara a datora despagubiri sau compensatii. Returul produselor poate fi facut conform urmatoarelor conditii:

• Cererea de returnare a produsului trebuie facuta in scris, la adresa electronica de corespondenta, indicata de catre “Sport Depot” SA, in termen de 14 zile calendaristice, din momentul livrarii produsului. Cererea trebuie sa contina numele, prenumele clientului/titularului contului, telefon de contact, cont personal bancar unde trebuie virata (returnata) suma achitata de catre client pentru articolul achizitionat (in cazul in care se solicita returnarea contravalorii);

• Articolul este intr-o stare comerciala buna, ambalajul este original cu etichete originale, insotit de documentele originale, eliberate de catre “Sport Depot” SA - factura comerciala, bonul de plata, garantia (daca a fost emis un astfel de document);

• Sport Depot SA trimite curierul sa preia returul de la adresa clientului;

Clientul achita toate cheltuielile legate de transportul articolului.

• Compania Sport Depot SA isi pastreaza dreptul de a nu restitui suma achitata de client, pentru articolele returnate in care se doreste restituirea contravalorii, in cazul in care clientul incalca una sau mai multe conditii de returnare a articolului.