Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.

Reclamatii

Returnarea produselor

Conditii de returnare
Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Sport Depot ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.
Existe doua alternative in acest sens:
1. schimbarea produsului cu orice produs disponibil pe www.sportdepot.ro si plata diferentei (daca este cazul); in limita stocului disponibil;
2. recuperarea contravalorii acestuia.
Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Modalitati de returnare. Cum returnez? Care este procedura?
Pentru a beneficia de optiunea de returnare a produselor comandate, clientul trebuie sa trimita o cerere scrisa pe [email protected], in care sa isi manifeste dorinta de a returna produsul, in termen de 14 zile calendaristice. Dupa primirea cererii scrise, Sport Depot va trimite curierul la client pentru a prelua coletul. Plata transportului va fi suportata integral de Client.

Important: Sport Depot nu accepta primirea coletelor (retur) trimise de catre clienti cu ramburs sau cu pachet la schimb.


Adresa la care pot fi expediate coletele:
Destinatar: Sport Depot Giurgiu, la sediu Fan Courier.
Coletele sunt stranse la depozitul Fan Courier - Giurgiu cu care Sport Depot lucreaza iar acestea vor ajunge la depozitul nostru central din Sofia in termen de 10 - 15 zile (LUCRATOARE) de la data preluarii.
SE RECOMANDA CA PRODUSELE SA NU FIE TRIMISE CATRE SPORT DEPOT PE CONT PROPRIU, CI SE RECOMANDA CA SPORT DEPOT SA TRIMITA CURIERUL LA CLIENT ACASA. Astfel aveti garantia ca putem urmari coletele si ca vor ajunge la destinatie.

Odata coletele ajunse la depozitul Sport Depot din Sofia, Bulgaria, acestea sunt verificate si inregistrate. Imediat dupa inregistrare, un email va fi trimis catre dumneavoastra prin care sunteti anuntati ca returul dumnevoastra a fost receptionat de reprezentantii Sport Depot.

In cazul inlocuirii produselor, tot procesul dureaza aproximativ 14 zile lucratoare din momentul in care produsele returnate ajung in depozitul central din Sofia (receptie, prelucrare si intoarcere la client). In momentul in care pachetul este receptionat de depozitul Sport Depot din Sofia, un mail va fi trimis, automat, pe adresa de email a clientului, anuntandu-l ca s-a facut receptia returului. Termenul de 14 zile incepe din momentul in care clientul primeste mailul de confirmare ca s-a receptionat pachetul in depozitul Sport Depot din Sofia.
Pentru a grabi procesul si a evita intarzieri datorate firmei de curierat care datorita supra aglomerarii mai intarzie pachetele, clientii pot trimite pe [email protected] un email in care sa precizeze numarul de AWB cu care au trimis coletul spre Sport Depot.
Sport Depot nu este raspunzator pentru intarzierile inregistrate in receptionarea coletelor de depozitul Sport Depot din Sofia, intarzieri datorate firmei de curierat.

Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Sport Depot, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3.
Pentru returnarea contravalorii produsului, acest lucru este posibil in termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii, verificarii si stornarii produselor de catre reprezentantii “Sport Depot”. Pentru a se putea returna contravaloarea produselor returnate, trebuie sa se indeplineasca urmatoarele conditii:

- Clientul trebuie sa trimita o cerere scrisa pe [email protected], in care sa isi manifeste dorinta de a returna produsul si a primi contravaloarea, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Dupa primirea cererii scrise, Sport Depot va trimite curierul la client pentru a prelua coletul. Plata transportului va fi suportata integral de Client. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, noi, fara urme de purtare, sa aiba toate etichetele originale si sa nu prezinte defecte, sa fie in stare comerciala buna;
- Titularul comenzi, sa dispuna de cont bancar personal si sa puna la dispozitia reprezentatilor “Sport Depot” datele bancare solicitate de acestia. Returnarea contravalorii produselor se realizeaza doar prin transfer bancar din contul Sport Depot in contul titularului comenzii pe www.sportdepot.ro.
- Returnarea contravalorii produselor returnate, se realizeaza in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii returului de reprezentantii “Sport Depot”. In momentul in care pachetul este receptionat de depozitul Sport Depot din Sofia, un mail va fi trimis, automat, pe adresa de e-mail a clientului, anuntandu-l ca s-a facut receptia returului.Termenul de 14 zile incepe din momentul in care produsele au fost verificate si stornate.