Noi utilizam cookie-uri. Continuand sa utilizati site-ul nostru, sunteti de acord cu acest lucru. Luati la conustinta Politica de utilizare a Cookie-urilor.

Returnare produse

Returnarea produselor

Conditii de returnare
Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor dumneavoastra (indiferent de motiv), Sport Depot va ofera posibilitatea de a-l returna si de a va restitui contravaloarea acestuia in cont bancar.

In cazul in care doriti inlocuirea produsului, puteti plasa o noua comanda pe site pe care o veti achita separat, prin metoda de plata dorita.

Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Modalitati de returnare. Cum returnez? Care este procedura?
Pentru a beneficia de optiunea de returnare a produselor comandate, clientul trebuie sa trimita un e-mail la [email protected], in care sa isi manifeste dorinta de a returna produsul, in termen de 30 zile calendaristice. Dupa primirea solicitarii de retur, Sport Depot va trimite curierul la client pentru a prelua coletul. Plata transportului va fi suportata integral de Client (Taxa nationala transport Fan Courier pe teritoriul Romaniei aprox. 29 Lei pentru zona de acoperire Fan Courier iar in afara zonei de acoperire se platesc kilometri exteriori. In cazul coletelor retur care contin greutati, costul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului si tarifele curierului).

Important: Sport Depot nu accepta primirea coletelor (retur) trimise de catre clienti cu ramburs sau cu pachet la schimb.

Adresa la care pot fi expediate coletele:
Destinatar: Sport Depot Giurgiu, la sediu Fan Courier.
Coletele sunt stranse la depozitul Fan Courier - Giurgiu cu care Sport Depot lucreaza iar acestea vor ajunge la depozitul nostru central din Sofia in termen de 5 - 10 zile (LUCRATOARE) de la data preluarii.
SE RECOMANDA CA PRODUSELE SA NU FIE TRIMISE CATRE SPORT DEPOT PE CONT PROPRIU, CI SE RECOMANDA CA SPORT DEPOT SA TRIMITA CURIERUL LA CLIENT ACASA. Astfel aveti garantia ca putem urmari coletele si ca vor ajunge la destinatie.

Odata coletele ajunse la depozitul Sport Depot din Sofia, Bulgaria, acestea sunt verificate si inregistrate. Imediat dupa inregistrare, un email va fi trimis catre dumneavoastra prin care sunteti anuntati ca returul dumnevoastra a fost receptionat de reprezentantii Sport Depot.

Pentru a grabi procesul si pentru a evita intarzieri datorate firmei de curierat care datorita supra aglomerarii mai intarzie pachetele, clientii pot trimite pe [email protected] un email in care sa precizeze numarul de AWB cu care au trimis coletul spre Sport Depot.
Sport Depot nu este raspunzator pentru intarzierile inregistrate in receptionarea coletelor de depozitul Sport Depot din Sofia, intarzieri datorate firmei de curierat.

Returnarea contravalorii produsului:

Returnarea contravalorii produsului se face prin virament bancar in contul titularului de factura.
Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Sport Depot, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3.
Pentru returnarea contravalorii produsului, acest lucru este posibil in termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii, verificarii si stornarii produselor de catre reprezentantii “Sport Depot”.

Important: In cazul in care plata a fost facuta prin metoda de plata in rate de la tbibank, in cazul returului total sau partial, in cadrul termenului legal de retur, sumele aferente vor fi virate direct catre finantator (tbibank), ramanand in raspunderea clientului sa isi gestioneze relatia cu banca, in sensul inchiderii sau mentinerii liniei de credit.

Pentru a se putea returna contravaloarea produselor returnate, trebuie sa se indeplineasca urmatoarele conditii:

- Clientul trebuie sa trimita un e-mail la [email protected], in care sa isi manifeste dorinta de a returna produsul si a primi contravaloarea, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii. Dupa primirea solicitarii de retur, Sport Depot va trimite curierul la client pentru a prelua coletul. Plata transportului va fi suportata integral de Client (Taxa nationala transport Fan Courier pe teritoriul Romaniei aprox. 29 Lei pentru zona de acoperire Fan Courier iar in afara zonei de acoperire se platesc kilometri exteriori. In cazul coletelor retur care contin greutati, costul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului si tarifele curierului). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, noi, fara urme de purtare, sa aiba toate etichetele originale si sa nu prezinte defecte, sa fie in stare comerciala buna;
- Titularul comenzii, sa dispuna de cont bancar personal si sa puna la dispozitia reprezentatilor “Sport Depot” datele bancare solicitate de acestia. Returnarea contravalorii produselor se realizeaza doar prin transfer bancar din contul Sport Depot in contul titularului comenzii pe www.sportdepot.ro.
- Returnarea contravalorii produselor returnate, se realizeaza in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii returului de reprezentantii “Sport Depot”. In momentul in care pachetul este receptionat la depozitul Sport Depot din Sofia, un mail va fi trimis, automat, pe adresa de e-mail a clientului, anuntandu-l ca s-a facut receptia returului. Termenul de 14 zile incepe din momentul in care produsele au fost verificate si stornate.